Založ si blog

Archív: február, 2013

Kto bojuje vždy má šancu vyhrať : )

Deň čo deň vstávame ráno s pocitom, že dnes máme určité povinnosti. Náhlime sa či do práce, či do školy. Často rozmýšľame čo sa stane ak nestihneme urobiť čo sa od nás očakáva. A pri tom všetkom zhone a chaose sa ani nepozastavujeme nad svojím zdravím. Zastavíme sa až vtedy keď nás ovládne nejaká choroba. No mnohí sa ani vtedy nezastavia až ich to pohltí […]

Pokračovanie článku

Musím ísť ďalej

Pred očami mám neustále tvoju tvár. Pri pohľade na tvoj úsmev sa na mojej tvári vždy ako mávnutím čarovného prútika zjavil rovnaký. A tak smial si sa ty, smiala som sa i ja. Nemyslela som na nič, nešlo to. Proste som si užívala každú jednu sekundu, akoby som vedela, že sú to tie posledné. A aj boli. Odvtedy mi je nemožno spávať, pretože moje sny sú plné len jedného […]

Pokračovanie článku

Nie

Pozriem sa na tvoje vlasy a vidím bláznivosť. Pozriem sa do tvojich očí a vidím jasne modré nebo. Pozriem sa na tvoje pery a vidím jemnosť. Túžim po tom, aby sa tvoje pery dotýkali tých mojich. Chcem sa ti rukami zaboriť do vlasov, aby som cítila, že tie bozky nie sú len sen. Nezabudnem ani na jeden. Sú vpísané do mojej mysle. Ľahkosť, krehkosť, túžba či vášeň. […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11214x
Priemerná čítanosť článkov: 2243x

Autor blogu

Kategórie