Založ si blog

Kto bojuje vždy má šancu vyhrať : )

Deň čo deň vstávame ráno s pocitom, že dnes máme určité povinnosti. Náhlime sa či do práce, či do školy. Často rozmýšľame čo sa stane ak nestihneme urobiť čo sa od nás očakáva. A pri tom všetkom zhone a chaose sa ani nepozastavujeme nad svojím zdravím. Zastavíme sa až vtedy keď nás ovládne nejaká choroba. No mnohí sa ani vtedy nezastavia až ich to pohltí viac a viac a vtedy jednoducho už musia urobiť stop.

A až keď sa zastavíme si uvedomíme, že v našom živote prevláda stereotyp. Že naše dni pripomínajú rieku. Plávame z jedného dňa do druhého.

Keď nám ešte na základnej položili otázku čo chceme robiť, väčšina sme nevedeli odpovedať. Vtedy to bolo ešte normálne, ale mnohí to nevedia ani keď sú už starší. A vtedy by sme si mali položiť otázky: „Za čím sa vlastne ženieme? Čo chceme dosiahnuť? Aké sú naše nesplnené sny?“ Avšak nemali by sme ostať len pri zamýšľaní, pretože naša rieka života tečie ďalej a my nemôžeme na nej ostať dlho stáť.

Treba ísť ďalej. No hlavne nesmieme zabudnúť, že táto rieka má aj kamienky, skaly, ale aj balvany. Vždy keď narazíme na čo i len malinký kamienček snažíme sa cúvnuť dozadu a obísť ho, na rozdiel od toho, aby sme sa ho snažili z našej cesty odstrániť.

Pretože nech príde hocijaká prekážka vždy sa radšej vzdáme akoby sme mali bojovať. Až na jednu výnimku. Keď nám ide o život, napríklad pri ťažkej rakovine. Vieme, že aj tak ten boj prehráme, ale aj napriek tomu bojujeme.

Prečo nemôžeme bojovať, tak aj pri obyčajných problémoch? Prečo to neriešime a radšej povieme, že si tu chvíľu pretrpíme a pôjdeme ďalej?

Ide len o našu lenivosť a slabosť vzoprieť sa niečomu. Veď prečo nie? Ja sa nemienim vzdávať. Už od malička som sa snažila si všetko vydobyť a teraz to nemienim robiť inak. Načo zahadzovať krásne spomienky. Tie nezabudnuteľné chvíle len kvôli tomu, že si poviem: „Nemá to aj tak zmysel!“  Keď práve naopak má to ten zmysel. Už len kvôli tým chvíľam. Veď keď sa vzdáš stratíš ich úplne. Ale naopak keď budeš bojovať naďalej môže ich byť oveľa viac.

Skús si aj ty povedať: „Bojovať má zmysel!“, keď sa budeš chcieť vzdať. Nebuď zbabelý/á a nauč sa to ! 🙂

Utrpenie

07.03.2013

Vidím ťa a netúžim po ničom inom ako byť s tebou. Neželám si nič iné, nechcem nič iné len teba. Som začarovaná, nič iné nevnímam. Pre mňa existuješ len ty. Všetko ostatné je len vzduch okolo mňa. Keď si pri mne, tak cítim, že lietam. Nevnímam čo sa deje naokolo. Mám teba a nič iné nepotrebujem. Ty si to prečo potrebujem žiť. Tvoje bozky so mnou dokážu [...]

Musím ísť ďalej

08.02.2013

Pred očami mám neustále tvoju tvár. Pri pohľade na tvoj úsmev sa na mojej tvári vždy ako mávnutím čarovného prútika zjavil rovnaký. A tak smial si sa ty, smiala som sa i ja. Nemyslela som na nič, nešlo to. Proste som si užívala každú jednu sekundu, akoby som vedela, že sú to tie posledné. A aj boli. Odvtedy mi je nemožno spávať, pretože moje sny sú plné len jedného [...]

Nie

01.02.2013

Pozriem sa na tvoje vlasy a vidím bláznivosť. Pozriem sa do tvojich očí a vidím jasne modré nebo. Pozriem sa na tvoje pery a vidím jemnosť. Túžim po tom, aby sa tvoje pery dotýkali tých mojich. Chcem sa ti rukami zaboriť do vlasov, aby som cítila, že tie bozky nie sú len sen. Nezabudnem ani na jeden. Sú vpísané do mojej mysle. Ľahkosť, krehkosť, túžba či vášeň. [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:22

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11206x
Priemerná čítanosť článkov: 2241x

Autor blogu

Kategórie