Založ si blog

Musím ísť ďalej

Pred očami mám neustále tvoju tvár. Pri pohľade na tvoj úsmev sa na mojej tvári vždy ako mávnutím čarovného prútika zjavil rovnaký. A tak smial si sa ty, smiala som sa i ja. Nemyslela som na nič, nešlo to. Proste som si užívala každú jednu sekundu, akoby som vedela, že sú to tie posledné. A aj boli.
Odvtedy mi je nemožno spávať, pretože moje sny sú plné len jedného dňa. Akoby som to všetko zažívala znovu a pritom to je iba sen.
Vždy sa prebudím a hľadám ťa, no ty tu nie si. Som už len ja a sny. Ubíja ma to, ale musím kráčať ďalej.
Nohy sa mi pri pohľade na teba podlamujú, no ja sa musím na nich udržať a ísť.
Len kráčam, kráčam a kráčam, ale stále neviem kam. Idem proste len ďalej a nebojím sa čo bude nasledovať, pretože ja už teraz viem, že ty v mojej budúcnosti nebudeš.

 

Utrpenie

07.03.2013

Vidím ťa a netúžim po ničom inom ako byť s tebou. Neželám si nič iné, nechcem nič iné len teba. Som začarovaná, nič iné nevnímam. Pre mňa existuješ len ty. Všetko ostatné je len vzduch okolo mňa. Keď si pri mne, tak cítim, že lietam. Nevnímam čo sa deje naokolo. Mám teba a nič iné nepotrebujem. Ty si to prečo potrebujem žiť. Tvoje bozky so mnou dokážu [...]

Kto bojuje vždy má šancu vyhrať : )

16.02.2013

Deň čo deň vstávame ráno s pocitom, že dnes máme určité povinnosti. Náhlime sa či do práce, či do školy. Často rozmýšľame čo sa stane ak nestihneme urobiť čo sa od nás očakáva. A pri tom všetkom zhone a chaose sa ani nepozastavujeme nad svojím zdravím. Zastavíme sa až vtedy keď nás ovládne nejaká choroba. No mnohí sa ani vtedy nezastavia až ich to pohltí [...]

Nie

01.02.2013

Pozriem sa na tvoje vlasy a vidím bláznivosť. Pozriem sa do tvojich očí a vidím jasne modré nebo. Pozriem sa na tvoje pery a vidím jemnosť. Túžim po tom, aby sa tvoje pery dotýkali tých mojich. Chcem sa ti rukami zaboriť do vlasov, aby som cítila, že tie bozky nie sú len sen. Nezabudnem ani na jeden. Sú vpísané do mojej mysle. Ľahkosť, krehkosť, túžba či vášeň. [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11070x
Priemerná čítanosť článkov: 2214x

Autor blogu

Kategórie