Založ si blog

Utrpenie

 

Vidím ťa a netúžim po ničom inom ako byť s tebou. Neželám si nič iné, nechcem nič iné len teba. Som začarovaná, nič iné nevnímam. Pre mňa existuješ len ty. Všetko ostatné je len vzduch okolo mňa.
Keď si pri mne, tak cítim, že lietam. Nevnímam čo sa deje naokolo. Mám teba a nič iné nepotrebujem. Ty si to prečo potrebujem žiť.
Tvoje bozky so mnou dokážu divy. A bez teba sa cítim ako nepotrebná, ako odpad. 
Čím to bude? Žeby tým, že ty ma za ten odpad považuješ? … A tak sa nemôžem zmohnúť na ničom inom len na slzách. 
Bez teba sú mojím životom slzy a prázdnota, pocit bezradnosti a úzkosti. Chcem ťa mať pri sebe no viem, že to nejde. 
Chcem cítiť, že som tvoja. No áno, ja viem, že to tak nikdy nebude. 
Som tvrdohlavá a preto sa ešte stále dokážem kvôli tebe trápiť. Preto ešte stále si v mojich spomienkach a si mojim utrpením.

 

 

Kto bojuje vždy má šancu vyhrať : )

16.02.2013

Deň čo deň vstávame ráno s pocitom, že dnes máme určité povinnosti. Náhlime sa či do práce, či do školy. Často rozmýšľame čo sa stane ak nestihneme urobiť čo sa od nás očakáva. A pri tom všetkom zhone a chaose sa ani nepozastavujeme nad svojím zdravím. Zastavíme sa až vtedy keď nás ovládne nejaká choroba. No mnohí sa ani vtedy nezastavia až ich to pohltí [...]

Musím ísť ďalej

08.02.2013

Pred očami mám neustále tvoju tvár. Pri pohľade na tvoj úsmev sa na mojej tvári vždy ako mávnutím čarovného prútika zjavil rovnaký. A tak smial si sa ty, smiala som sa i ja. Nemyslela som na nič, nešlo to. Proste som si užívala každú jednu sekundu, akoby som vedela, že sú to tie posledné. A aj boli. Odvtedy mi je nemožno spávať, pretože moje sny sú plné len jedného [...]

Nie

01.02.2013

Pozriem sa na tvoje vlasy a vidím bláznivosť. Pozriem sa do tvojich očí a vidím jasne modré nebo. Pozriem sa na tvoje pery a vidím jemnosť. Túžim po tom, aby sa tvoje pery dotýkali tých mojich. Chcem sa ti rukami zaboriť do vlasov, aby som cítila, že tie bozky nie sú len sen. Nezabudnem ani na jeden. Sú vpísané do mojej mysle. Ľahkosť, krehkosť, túžba či vášeň. [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 11127x
Priemerná čítanosť článkov: 2225x

Autor blogu

Kategórie